For å se all informasjon må du logge inn med din registrerte epost-adresse
Trykk på kvitteringen og kontroller at den har:
Det eneste du skal gjøre er å kontrollere kvitteringen på appen kundens mobiltelefon
Vipps krever datatrafikk og mobildekning, og dette kan være utfordrene i Varteig, særlig når det er mange mennesker (og dermed mobiler) til stede. Det må i utgangspunktet være kundens problem, vi leverer ikke ut varer før vi har sjekket korrekt kvittering i Vipps eller fått betaling i kontanter.
Nei, i kiosken skal vi kun ta betalt "akkurat" det kunden handler av mat og drikke. Det er to årsaker til dette: Vi må ha oversikt over hva som er betalt for varer i kiosken, og vi må også betale Vipps prosenter av alt som betales via mobil. Vi har derfor en egen "minibank" for de som ønsker å gjøre kontantuttak - hvor den som tar ut må betale oss dette gebyret i tillegg.
De som ønsker å gjøre kontaktuttak via Vipps henvises til en egen "minibank", hvor man må betale 15 kroner per påbegynt 500 i gebyr.
Man betaler m.a.o 315 for å ta ut 300, 515 for å ta ut 500, 630 for å ta ut 600 etc etc.